اخبار سینما و تلویزیون

  • ۰
  • ۰


طبق گزارش‌های جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد که پارامونت ساخت دنباله فیلم Bumblebee را آغاز کرده است.

اواخر ماه آذر امسال بود که اکران جهانی فیلم Bumblebee (بامبل بی) آغاز شد و توانست عملکرد خوبی را در گیشه داشته باشد. این فیلم تا به امروز بیش از ۴۱۳ میلیون دلار شامل بیش از ۱۱۷.۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۲۹۶.۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان فروخته است. همچنین اولین قسمت فرعی فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) نیز توانسته نقدهای مثبتی را از منتقدان دریافت کند که از این فیلم به‌عنوان بهترین فیلم این مجموعه یاد می‌شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارش‌های جدید مبنی بر در دست ساخت بودن دنباله این فیلم منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی پارامونت پیکچرز در حال حاضر مراحل ساخت دنباله فیلم Bumblebee را آغاز کرده و دنباله این فیلم هنوز روزهای اولیه خود را سپری می‌کند.

با این حال، گفته می‌شود که در دنباله فیلم Bumblebee ممکن است شاهد حضور اپتیموس پرایم و همکاری او با بامبل بی نیز باشیم. همچنین ددلاین ادعا می‌کند که یک انیمیشن سینمایی از مجموعه Transformers و بازسازی لایو اکشن احتمالی از این مجموعه نیز در دست ساخت است که احتمالا در آن شاهد معرفی و حضور شخصیت‌های جدیدی خواهیم بود. هنوز اطلاعات بیشتری از دنباله فیلم Bumblebee در دسترس نیست، اما انتظار می‌رود که هیلی استاینفلد و جان سینا برای نقش آفرینی دوباره و تراویس نایت برای کارگردانی دنباله این فیلم، بازگردند. با این حال، نایت پیش از بازگشتش به استودیوی لایکا برای ساخت یک انیمیشن استاپ موشن دیگر خبر داده بود، اما بدون شک پارامونت تلاش خواهد کرد که او برای ساخت دنباله فیلم Bumblebee بازگردد.

هیلی استاینفلد، پاملا ادلون، جان سینا، جرج لندبورگ جونیور، ریچل کرو، جیسون دراکر، گریسی دینی، آنجلا باست (صداپیشه)، جاستین ثرو (صداپیشه)، ریکاردو هویوس، کنت چوی، ابی کوین، جان اورتیز و استفان اشنایدر، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Bumblebee حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده تراویس نایت، کارگردان انیمیشن Kubo and the Two Strings (کوبو و دو تار) بوده است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی