اخبار سینما و تلویزیون

  • ۱
  • ۰

خبرگزاری برنا به گفتگو با دو کارشناسان سینما و تلویزیون به نقد و بررسی سریال «بانوی عمارت» پرداخت.
امیررضا نوری پرتو و طهماسب صلح جو منتقدان و کارشناسان سینما وتلویزیون در خصوص سریال بانوی عمارت با خبرگزاری برنا به گفتگو پرداختند که در ادامه می خوانیم.
امیر رضا نوری پرتو منتقد سینما و تلویزیون در خصوص سریال «بانوی عمارت» گفت : این سریال به طور نسبی مخاطب پسنده بوده است. 
سریال «بانوی عمارت» از نظر دکوپاژ (زاویه و حرکت دوربین) و میزانسن (موضاعات جلوی دوربین) عالی بود و روی تک تک پلان ها کار شده است.
بازیگران این سریال از نظر بسری نقش ها عالی ایفا کردند.
این منتقد ادامه داد: سریال«بانوی عمارت» در استفاده از رنگ و نور در پلان های مختلف عالی بود و سازندگان فیلم های تلویزیونی می توانند با استفاده از نور و رنگ های مختلف فیلم های خود را مخاطب پسند کنند.
نوری پرتو در خصوص کیفیت فیلم های تلویزیونی گفت: رسانه ما از نوع دولتی و حکومتی است و این موضوع حس رقابت را بین سازندگان مختلف از بین برده است تا وقتی که ما تلویزیون و رسانه های خصوصی نداشته باشیم باید منتظر جرقه های کوچکی مثل سریال «بانوی عمارت» باشیم.
البته سایت هایی برای پخش آنلاین فیلم های سینمایی وجود دارد اما نمی توانند رقابت چندانی با تلویزیون داشته باشند.
بر اساس آمار جدید و معتبر تلویزیون با ریزش مخاطب رو به رو شده است. برای افزایش مخاطبان تلویزیون باید سریال هایی با داستان های مختلف و جدید بسازیم نه یک عده داستان کپی شده و تکراری استفاده کنیم.
این منتقد افزود: تا به حال سریال های کمدی و تاریخی در حد عالی نداشته ایم البته استثنا نیز وجود دارد. مثلا سریال پاییخت که کمدی است اما نه با کیفیت عالی.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی